FOX Automation, s.r.o.   -  aizácia v priemysle

Náš prístup

Outsourcing Údržby
Firmy a spoločnosti veľmi dobre poznajú svoj hlavný biznis a jeho riadenie. Podporné činnosti, ktoré im pomáhajú plniť ciele, však v mnohých prípadoch nedokážu riadiť optimálne. V oblasti údržby to mnohokrát znamená, že ich interné vedenie údržby  je drahšie a dokonca aj menej výkonné a kvalitné, ako by malo byť.

Základným cieľom manažéra podnikovej údržby je zabezpečiť hladký chod všetkých zariadení, ktoré má na starosti. Zásadou je predchádzať poruchám a mimoriadnym situáciám preventívnymi prehliadkami a servisnými zásahmi. Riadenie údržby veľmi veľa krát spadá pod riadiaceho pracovníka spoločnosti ktorý v mnohých prípadoch ma na starosť aj iné riadiace a procesne úlohy a tým pádom sa nevie alebo nemôže plne sústrediť na riadenie a vývoj údržby. Ak sa firmy rozhodnú riešiť vysoké náklady na údržbu formou outsourcingu, nie je to ľahké. Tlak trhu, zákazníkov aj legislatívy je neustály a dopad na hlavnú činnosť pri výpadku údržby býva kriticky.

Rozhodnutie, čo je dôležité mať in-house a čo outsoursovat, je veľmi individuálne. Naša úloha je klientovi v tomto rozhodovaní pomôcť a po komplexnej analýze mu navrhnúť ten najrozumnejší, ekonomicky výhodný a z pohľadu výrobnej kontinuity minimálne rizikový model outsourcingu. V tomto kroku prinášame nielen profesionalitu, ale i ľudský prístup. Úspech našej práce sa meria spokojnosťou klienta, fungujúcou a postupne napredujúcou službou. Dlhodobé partnerstvo medzi našou spoločnosťou a klientom je založené na absolútnej dôvere.

Staráme sa o údržbu klienta a musíme rozumieť klientovi
Outsourcing podporných služieb vyžaduje komplexnosť technologických znalostí a profesionálne empatie vzhľadom na rôznorodosť klientov, ich firemnej kultúry a tiež infraštruktúrneho a aplikačného portfólia. Aby sme mohli dodávať kvalitné služby, musíme poznať potreby a prostredie klienta  a prísť s vhodnou ponukou, ktorá spĺňa jeho očakávania.

Vo fáze analýzy a návrhu optimálneho riešenia pre každého klienta individuálne , kde prispievame v oblasti infraštruktúrnej architektúry a štandardov, vo fáze vývoja služieb a testovania možných procesných postupov , kde poskytujeme podporné nástroje pre technicky a implementačný tím, až do úplnej implementácie kde spolupracujeme na definícii rolí, na tvorbe procesov podpory a riadenia zmien a na dizajne reportov.

Týmto prístupom dokážeme garantovať plynulý nábeh outsourcingu – prevádzky a podpory implementovanej služby u klienta a vyhnúť sa nedorozumeniam a konfrontáciám.

Schopnosť reagovať na zmeny a pravidelne sa zlepšovať
Podstatou našej práce je stav, že na konci projektu implementujeme a následne prevádzkujeme a podporujeme službu údržby, ktorá podporuje výrobné procesy na strane klienta. Implementácia je však zároveň kvalitatívny zásah do procesov a prostredia klienta, takže obe strany musia byť schopné zmien, ktoré prídu. Na tento fakt sme pripravení a sme schopní úspešne riadiť zmeny.

Za kľúčový považujeme priaktívny prístup založený na princípe Continual Service Improvement. Pravidelne vyhodnocujeme kondíciu údržby  v prevádzke a proaktívne navrhujeme zmeny do ďalšieho obdobia. Tu nám v nenahraditeľnej miere pomáhajú podporné nástroje na riadenie služieb. Prísť za klientom s niečím takýmto znamená ukázať na slabé miesta, ktoré si žiadajú zmenu, optimalizáciu, zefektívnenie.

Takýto prístup je možný, len ak funguje vzájomná dôvera a poukázanie na slabé miesta nie je vnímané ako problém, ale naopak, priestor na zlepšenie. V takomto vzťahu však klient s istotou vie, že sa oňho staráme a vieme, ako funguje jeho pracovne prostredie.

Inovácie/Technologie
Nove trendy a inovácie v údržbe sledujeme interne v nasej spoločnosti. Naše manažérske a technické tímy vyhľadávajú nové produkty, riešenia a podporne procesy. Snažíme sa zdielať skúsenosti s profesionálmi na trhu a chceme vedieť, ako nové technológie, procesy fungujú a čo prinášajú.

Takto pripravení ponúkame produkty a riešenia : podporné nástroje pre riadenie údržby, náradie pre výkon údržby, základnú procesnú infraštruktúru (reporty, analýzy, procesne riadenie, plánovanie a pod.)

Vo väčšine prípadov je pre klienta výhodnejšie, ak ho použité technológie alebo inovácie  „nezaťažujú“ vlastníctvom vo forme obstaraných licencií a platenej údržby. Preto ich ponúkame v rámci outsourcingovej služby, samozrejme, klientovi produkt a jeho použitie podrobne predstavíme.

Uvedomujeme si, že technologická inovácia pomáha, len keď je správne použitá. Najmä podporné nástroje na riadenie údržby nestačí len zaviesť či aplikovať, treba ich nastaviť, optimalizovať procesy, aby slúžili tak, ako majú. Sú to napríklad SLA, KPI, TPM, kategorizácie a množstvo ďalších parametrov a nastavení podporných nástrojov. Je to obrovská práca pre nás, samozrejme v súčinnosti s klientom, ale ak je dobre zvládnutá, prináša ovocie. Zanedbanie tejto činnosti má fatálne následky na kvalitu údržby. Vyššie spomínane nastavenia monitorujeme, vyhodnocujeme a konštantne vylepšujeme a v prípade zavedenia zmeny dohliadame, ako sa zmena ujala.

Náš tím
Budujeme tím profesionálov nastavených na rovnaké hodnoty a ciele spoločnosti aby bolo zabezpečené, že požiadavky klientov sú  vnímame rovnako. Tím profesionálov, ktorí si rozumejú aj na vysokej odbornej a technickej úrovni. Koncentráciou odborníkov a ich každodennou reaktívnou a proaktívnou prácou sa tak usilujeme o dôveru klientov. Naša spoločnosť zabezpečuje, aby klienti obdŕžali podrobný, profesionálne a na jednotnej úrovne kvality vyškolených profesionálov.  Náš prístup je založený na procesoch, metódach a kvalifikovaných zamestnancov, staráme sa o rozvoj a podporu zamestnancov poskytovaním odborných a podporných školení pre každú individuálnu prácu. Naša práca sa nekončí uzavretím projektu alebo procesu. Tam sa začína.