Na prvý pohľad sa zdá neintuitívne, aby spoločnosť outsourcovala vysoko viditeľné alebo dôležité služby. Ako náhle sa ale pozriete na všetky tie veci, čo spoločnosť musí urobiť, aby zvládla službu in-house (a udržiavať ju nepretržite), je viac zrejmé, prečo mnoho spoločností sa rozhodne pre outsourcing oproti prevádzkovaní služby in-house.
Ak sa služba poskytuje in-house, musí spoločnosť:
-
Nájsť kvalifikovaných zamestnancov
-
Zabezpečiť vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
-
Poskytnúť zamestnancovi fyzické pracovné prostredie
-
Poskytnúť potrebné technologické predmety (náradie, telefón, internetové pripojenie, kopírka, atď.)
-
Platiť telekomunikačné a iné náklady (telefónne linky, paušál, cestovne výdavky atd..)
-
Realizáciu pracovných pohovorov
-
Kompletnú mzdovú a personálnu agendu interných zamestnancov
-
Riešenie každodennej operatívy, administratívy a komunikácie
-
Riešenie požiadaviek interných zamestnancov
Služby údržby ktoré sú spravidla nepretržité, vyžadujú nepretržité pokrytie, špeciálne zdroje a riadenie odozvy. Tento krok je nutný, pretože reakcie sú generované na základe náhodného výberu vonkajšími silami, skôr než z vnútornej, riadeného plánu. Služby tohto typu vyžadujú pokrytie počas neprítomnosti primárneho zdroja ako aj vyššie náklady.
Napríklad:
-
Plánovanie voľna - dovolenka
-
Neplánovanie náhrad pri chorobe
-
Neplánovanie náhrad pri voľne z rodinných dôvodov
-
Materská dovolenka
-
Návšteva u lekára
-
Atď...